Translate

torsdag den 29. oktober 2015

Braun Silkepil 9 wet and dry

Har været ud og investere i en #braun #epilator #SE9-561, og er så glad for den, at jeg bare må dele mine erfaringer.

Har normalt vekslet lidt mellem ladyshaver og skrabere, da jeg let får udslet efter barberingen.
Med silkepil 9 oplever jeg slet ikke disse problemer, ikke engang når jeg bruger maskinen til epilering.

Som overskriften siger, kan den bruges både på tør og våd hud. Maskinen kan faktisk bruges i badekaret - under vandet!
Jeg har godt nok ikke et badekar, men har prøvet den under bruseren. Her virker den også, men synes dog resultatet bliver bedst på tør hud.

Hvis du vil vide mere om maskinen, er du velkommen til at spørge mig.
Eller du kan hoppe til youtube og se deres reklamefilm her: Silkepil 9

Ingen kommentarer:

Send en kommentar